Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model e-marketingu pro firmu SSK Třinec, a.s.
Klusová, Alena ; Chrastina, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na marketing, internet a zejména na spojení marketingu a internetu, tzv. elektronický marketing. V teoretické části je popsán marketing, formy elektronického marketingu a nejrozsáhlejší forma elektronického marketingu, což je webová prezentace. Praktická část je v prvé řadě věnována charakteristice společnosti S.S.K., a.s., dále analýze webové prezentace společnosti a návrhu nového webu společnosti.
Optimalizace elektronického marketingu
Přidal, Martin ; Petr, Přidal (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této práce je zpracování návrhu na model optimalizace elektronického marketingu pro firmu Multisys Přerov. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V první se bude jednat o zpracování teoretické problematiky elektronického marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace a návrh optimalizace elektronického marketingu.
Elektronické formy marketingu
Učeň, Michal ; Fojta, Michal (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je definování a podrobný popis stávajících forem elektronického marketingu a analýza jejich účinnosti v souvislosti se záměry propagace. Bakalářská práce je zpracována bez stěžejní účasti konkrétního podniku, některé řešené problémy však byly konzultovány s podniky se specializací na tento obor, zejména pak se společností Actum s.r.o. V první části jsou zpracována teoretická východiska týkající se elektronického marketingu, segmentace uživatelů a analýzy účinnosti internetové reklamy. Ve druhé, praktické části, je uvedeno vlastní členění elektronického marketingu, analýza účinnosti jednotlivých forem v souvislosti s různými záměry propagace a predikce vývoje v blízké budoucnosti.
Návrh a implementace elektronického obchodu
Kočár, Radek ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu a implementaci elektronického obchodu. Je v ní zdokumentován proces tvorby partnerského elektronického obchodu a zhodnocena použitá řešení. Výsledkem práce je funkční elektronický obchod splňující požadavky stanovené společností Business Factory, s.r.o.
Optimalizace elektronického marketingu
Přidal, Martin ; Petr, Přidal (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této práce je zpracování návrhu na model optimalizace elektronického marketingu pro firmu Multisys Přerov. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V první se bude jednat o zpracování teoretické problematiky elektronického marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace a návrh optimalizace elektronického marketingu.
Návrh a implementace elektronického obchodu
Kočár, Radek ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu a implementaci elektronického obchodu. Je v ní zdokumentován proces tvorby partnerského elektronického obchodu a zhodnocena použitá řešení. Výsledkem práce je funkční elektronický obchod splňující požadavky stanovené společností Business Factory, s.r.o.
Model e-marketingu pro firmu SSK Třinec, a.s.
Klusová, Alena ; Chrastina, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na marketing, internet a zejména na spojení marketingu a internetu, tzv. elektronický marketing. V teoretické části je popsán marketing, formy elektronického marketingu a nejrozsáhlejší forma elektronického marketingu, což je webová prezentace. Praktická část je v prvé řadě věnována charakteristice společnosti S.S.K., a.s., dále analýze webové prezentace společnosti a návrhu nového webu společnosti.
Elektronické formy marketingu
Učeň, Michal ; Fojta, Michal (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je definování a podrobný popis stávajících forem elektronického marketingu a analýza jejich účinnosti v souvislosti se záměry propagace. Bakalářská práce je zpracována bez stěžejní účasti konkrétního podniku, některé řešené problémy však byly konzultovány s podniky se specializací na tento obor, zejména pak se společností Actum s.r.o. V první části jsou zpracována teoretická východiska týkající se elektronického marketingu, segmentace uživatelů a analýzy účinnosti internetové reklamy. Ve druhé, praktické části, je uvedeno vlastní členění elektronického marketingu, analýza účinnosti jednotlivých forem v souvislosti s různými záměry propagace a predikce vývoje v blízké budoucnosti.
Návrh a vývoj elektronického obchodu
Kočár, Radek ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Práce pojednává o návrhu a vývoji elektronického obchodu s nestandardní funkcionalitou. V teoretické části se tato práce zaměřuje na klasifikaci elektronických obchodů a nástrojů používaných v elektronickém podnikání. Praktická část dokumentuje proces analýzy požadavků zákazníka, návrh plánu řešení, jeho implementaci a zhodnocení použitého postupu. Výsledkem práce je fungující elektronický obchod splňující požadavky zadavatelské společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.